בית המשפט נגד בית הדין: ביטל בוררות של בד"צ 'בניין ציון'

    ארי וידר No Comments on בית המשפט נגד בית הדין: ביטל בוררות של בד"צ 'בניין ציון'
    12:04
    14.05.24
    נתי קאליש No Comments on "נבצר": הראשון לציון לא ישתתף ביום שכולו תורה – זו הסיבה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שוב בית המשפט מנסה לקעקע את התנהלות בתי דין: בית המשפט המחוזי בת"א ביטל פסק בוררות של בד"צ 'בניין ציון' בבני ברק בסכסוך שהיה בין שכנים בבניין בעיר.

    הסכסוך התגלע לאחר שאחד הדיירים הרחיב את ביתו, והאריך את אחד מיסודות הבניין, תוך גרימת נזקים קשים ונזילות בלתי פוסקות לשכנו מלמטה.

    עם התלהטות הסכסוך פנו השניים לבוררות במסגרת בית-דין-צדק "בניין ציון" שם פסקו הדיינים כי על השכן המשפץ לערוך תיקונים קוסמטיים בלבד לדירה הנפגעת, ולנקות את תקרתו באמצעות אקונומיקה.

    השכן הנפגע לא אהב את פסיקת הדיינים ופנה לעו"ד דניאל הומיונפר – אשר שלח לשכן המשפץ מכתב דרישה לפיצויים.

    עקב עירובו של עורך הדין הומיונפר, מיהרו הדיינים והוציאו פסק בוררות שקיפח קשות את השכן הנפגע, ואסרו עליו לערער על החלטתם לערכאה אזרחית.

    אולם השכן בחר להתעלם מכך ופנה לביהמ"ש המחוזי בתל אביב – שם פסקה השופטת יהודית שבח על ביטול פסק הבוררות של בית דין צדק וקבעה כי על השכן הפוגע לתקן את מלוא הנזקים בדירתו של השכן הנפגע.

    לדברי עו"ד דניאל הומיונפר, המייצג את השכן הנפגע, אחד מיסודות הבניין הוזזו על ידי השכן הפוגע, "דבר שגרם לכך שגג הרעפים של השכן הנפגע היה פתוח במשך כל החורף, ומים הציפו את דירתו".

    השניים פנו לבוררות בבית דין לצדק "בניין ציון" בבני ברק, ודייניו קבעו כי "יש לנקות את תקרת בית השכן הנפגע, במקומות שיש בהם כתמים, ניקיון יסודי על ידי אקונומיקה".



    0 תגובות